blonde's blog

gondolatok,hangulatok,elmélkedések,érzések...avagy ahogy egy szöszi látja a világot. :)

Friss topikok

  • Xinaf: Hozzászólok, mert rég írtál, és aggódék vala... Egyrészt jó lenne ha írnál valamit magadról, hogy ... (2008.05.04. 22:38) ember...?!
  • Bányai Józsefné: Szia Fruzsina! Azt hiszem ez az írásod az, amihez legszivesebben hozzászólnék. Szerintem az életet... (2007.08.08. 20:10) nem mindegy, hogyan élünk...
  • Mirko: Az alapkoncepció - miszerint a kóla legalábbis nem egészséges - hibátlan, de nem biztos, hogy ezt ... (2007.07.28. 20:05) egy kis előadás a kóláról...
  • Xinaf: A meleg gyilkos, a vörös meg érdekes ötlet! Majd talizzunk, vagy küldj magadról képet! (2007.07.22. 01:20)
  • Xinaf: Sejtem, hol nyaraltál ám!:) Mindenesetre nagyon örülök, hogy kicsit kikapcsolódtál! Tudod, egyik k... (2007.07.10. 00:48) ha egyes dolgok beszélni tudnának...

Linkblog

2007.05.18. 11:10 - Fruzsucu

Na,végre ide is eljutottam.Hihetetlen,hogy igazából még csak "délelőtt" van,mégis mennyi mindent kellett elintézni.Ez a rohanás tiszta ördögi kör-sosem szabadul meg tőle az ember.Néha olyan jó lenne egy kicsit leülni,csak bambulni előre és semmittevéssel eltölteni legalább egy fél órát...nade ilyenről csak álmodni lehet-főleg itt Pesten.Állandó forgalom,kocsik és villamosok zúgásától és megannyi más zajtól hangos a környék.Igaz,mi még talán a kerületünk halkabb részén lakunk,mégis sokszor előfordul,hogy elmenekülnék innen.(Pláne akkor,mikor az éjszaka közepén a drágalátos beszívott és berúgott egyetemistáktól visszhangzik a játszótér!)De elhatároztam-már nem is tudom,hogy pontosan hány éve-hogy ha lesz elég pénzem,veszek egy kisebb,de annál halkabb környéken levő lakást.Ez lehet akár Bp külsőbb kerülete is,vagy valamely más környéki kisebb hely....lényeg az,hogy megadja nekem azt a nyugalmat,amire alapszinten-mint minden más embernek-szüksége van.
De persze nem csak panaszkodni szeretnék.Örülhetek egyáltalán,hogy a lakásunk olyan fekvésű,hogy szinten majdnem egész nap besüt a nap.Most is élvezem a napsütést,a viszonylag "friss" levegő fuvallatát...már csak a csicsergő madarak hiányoznak,de mivel még az itteni galambokat is kilőtték,a madárcsicsergésre aztán várhatok.Maradnak hát a kutyák,macskák és a többi állatfaj,mint például az ember hangja is. :)
De sebaj-a hétvége azért adatott meg az embernek,hogy kicsit pihenhessen-ha csakugyan megteheti-és hogy kimenekülhessen a szabadba,a zöldre.Szeretek kimenni  a környékbeli zöldre,de mivel mindenki menekülési célpontjának a Margitszigetet vagy a Városligetet választja,így távolabbi pontokat kellett kiválasztanom menekülési úticélomul.Jobb helyet talán nem is találhattam volna,mint a János-hegy.Legutóbb mikor ott voltam,újra megcsodálhattam az onnan elém táruló látványt,vagyis az alatta fekvő várost,a Dunát,a messziről látszó Parlamentet és megannyi hidat.Igazából annyira nem szeretem Pestet-a fentebb említett zajok,szagok és rohanás miatt-de ilyenkor mégis kellemes látványt tud nyújtani.Remélem,hogy hamarosan megint kiszabadulok oda,és élvezhetem a természet adta örömöket,a tiszta levegőt,a nyugalmat...a nyaramat meg főleg a nyugalomra szeretném szentelni.Hogy ez sikerülni fog-e?!Nos,ez majd kkiderül.
Mára ennyi voltam,mert a legjobb barátnőm nálam alszik a hétvégén-kollégista lévén nem mindig tud hazajutni,ezért néha én szoktam vendégül látni.Ami persze nem is baj,legalább találkozunk,és tudunk csevegni is.Szóval csak pozitív hatása van. :) Tehát kedves olvasóm,most búcsút kell vennem.További szép napot és napsütést!

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsucu.blog.hu/api/trackback/id/tr2978789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2007.05.20. 13:37:53

Na! Tessék még írni!
Az oké, hogy aznapra ennyi volt, de ne hagyd parlagon a blogot! Jól írsz!


süti beállítások módosítása