blonde's blog

gondolatok,hangulatok,elmélkedések,érzések...avagy ahogy egy szöszi látja a világot. :)

Friss topikok

  • Xinaf: Hozzászólok, mert rég írtál, és aggódék vala... Egyrészt jó lenne ha írnál valamit magadról, hogy ... (2008.05.04. 22:38) ember...?!
  • Bányai Józsefné: Szia Fruzsina! Azt hiszem ez az írásod az, amihez legszivesebben hozzászólnék. Szerintem az életet... (2007.08.08. 20:10) nem mindegy, hogyan élünk...
  • Mirko: Az alapkoncepció - miszerint a kóla legalábbis nem egészséges - hibátlan, de nem biztos, hogy ezt ... (2007.07.28. 20:05) egy kis előadás a kóláról...
  • Xinaf: A meleg gyilkos, a vörös meg érdekes ötlet! Majd talizzunk, vagy küldj magadról képet! (2007.07.22. 01:20)
  • Xinaf: Sejtem, hol nyaraltál ám!:) Mindenesetre nagyon örülök, hogy kicsit kikapcsolódtál! Tudod, egyik k... (2007.07.10. 00:48) ha egyes dolgok beszélni tudnának...

Linkblog

változás...

2007.06.17. 19:30 - Fruzsucu

Egy kicsit gondolkodtam egy témán-mostanában,meg úgy régebben is,ami személyesen is érint.Ez a kérdés és téma pedig nem más,mint a nővé válás.Nos,szinte majdnem mindenki máshogy vélekedik erről a témáról,és mindenkinek megvan a határozott véleménye a dologról.Én személy szerint úgy gondolom,hogy ez a nővé válás nem kortól függ...ez csak érettség kérdése.Hiába múltam el 18,mégsem érzem úgy,hogy én teljes mértékű felnőtt lennék,tudatában mindannak,ami a nagybetűs élethez kell-tehát,nem is vagyok teljes értékű nő még.Ha teljes értékű nő lennék,az azt jelentené,hogy már készen állnék egy családra,gyereket tudnék nevelni,a nap 24 órájában gondoskodni róluk és felelősséget vállalni mindazért,amit teszek.Nos,én még nem vagyok ebben az állapotban,úgy érzem...már,ha ezt az oldalát nézzük a dolgoknak.Vannak olyan dolgok,amiket már ha kell,el tudnék végezni,de ez még nem teljesen elég ahhoz,hogy mindenezeket ha lehetne,akár holnap is el tudnám kezdeni...persze ez alapból sem így működik,csak szemléltetésként írtam ezt.Na és persze az sem mindegy,hogy egy fiúból mikor válik férfi.Szerintem ez akkor teljesül véglegesen,ha már megvan benne a kellő gondoskodási vágy és tudatában van mindannak,hogy ha családot alapítana,akkor neki kellene teljeskörű felelősséget vállalnia a családjáért.Hogy Ő lenne az,aki ténylegesen a CSALÁDFŐ lenne.Ez a szó véleményem szerint nagyon fontos és nem is szabad csak úgy elmenni mellette.Igaz,hogy a házasságban egyenrangúként kezelik a felek egymást-jobb esetben-de azt is észre kell vegyük,hogy egy családfőnek kézben kell tartania minden olyan fontos dolgot,ami a család fennmaradásához feltétlenül szükséges.A nő,az édesanya pedig a család összetartozását erősítheti meg...de nem feltétlenül neki kell anyagilag gondoskodni a családról-ez szerintem elsősorban az apa,a férfi,a férj dolga.Lehet,hogy maradi vagyok,de véleményem szerint ha ez nem is így lenne,sértené is a legtbb férfi büszkeségét...amit viszont tudunk,hogy arra aztán nagyon erősen vigyáznak. :)
Szóval,így most ezen filózgattam az elmúlt időszakban...csak ennyi...hirtelen más nem jut eszembe.
Az elkövetkezendő időben kicsit össze-vissza fogok írni valószínűleg,mivel egy-két változás hatására munkát kell vállalnom most a következő hónapra,meg talán augusztus elejére...úgyhogy akkor írok,amikor tudok.De remélem kedves olvasóimat ez a tény nem fogja visszatartani abban,hogy majd továbbra is várják az írásomat. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsucu.blog.hu/api/trackback/id/tr50100573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Martes 2007.06.19. 20:32:48

Sokat írtál, mióta nem jártam itt Csillagvirág, s ezek a gondolatok számomra azt jelentik, egészséges vagy.
Én pedig örülök neki. :-)

Xinaf · http://xinaf.blog.hu 2007.06.20. 11:25:18

Nem csak te vagy maradi:)
Mostanában állandóan azt látom, hogy korombeli fiatalok (18-20 évesek) már házasodni akarnak. Hogy Besenyő Pistabácsit idézzem: "Nooooormális?":)
Tartja egy mondás: csupasz seggre ne nősülj. Én ezt kiegészíteném azzal, hogy ne csak fizikailag, de szellemileg se, ne csak anyagilag, de lelkileg se. Elismerően kalapot emelek az írásod elött!


süti beállítások módosítása