blonde's blog

gondolatok,hangulatok,elmélkedések,érzések...avagy ahogy egy szöszi látja a világot. :)

Friss topikok

  • Xinaf: Hozzászólok, mert rég írtál, és aggódék vala... Egyrészt jó lenne ha írnál valamit magadról, hogy ... (2008.05.04. 22:38) ember...?!
  • Bányai Józsefné: Szia Fruzsina! Azt hiszem ez az írásod az, amihez legszivesebben hozzászólnék. Szerintem az életet... (2007.08.08. 20:10) nem mindegy, hogyan élünk...
  • Mirko: Az alapkoncepció - miszerint a kóla legalábbis nem egészséges - hibátlan, de nem biztos, hogy ezt ... (2007.07.28. 20:05) egy kis előadás a kóláról...
  • Xinaf: A meleg gyilkos, a vörös meg érdekes ötlet! Majd talizzunk, vagy küldj magadról képet! (2007.07.22. 01:20)
  • Xinaf: Sejtem, hol nyaraltál ám!:) Mindenesetre nagyon örülök, hogy kicsit kikapcsolódtál! Tudod, egyik k... (2007.07.10. 00:48) ha egyes dolgok beszélni tudnának...

Linkblog

"Súlyosnak" érzem magam...

2007.06.21. 17:30 - Fruzsucu

Hááát,hogy mitől is érzem magamat ólomnehezűnek?! A súlyos gondolatoktól...
Ma volt a harmadik forgalmi vizsgám,amin megint nem mentem át. Igaz,meleg volt, de nem mindent írhatok a meleg idő számlájára...kicsit reménykedtem, hogy ez a vizsga végre sikerülhet, bár meg kell adni, sokkal bizonytalanabbnak éreztem a dolgot, mint a második vizsgámnál. Hogy miért?! Nem tudom...de talán majd rájövök. Sokszor vezetés közben-vagy mielőtt még elkezdeném-úgy érzem,hogy olyan vagyok, mint egy időzített bomba. Akaratom ellenére is néha úgy ülök be az autóba, hogy teljesen nyugodt vagyok, ám mikor beülök, már rögtön olyan vagyok, mint akinek az élete függne a dologtól. Megvan bennem az akarat, a teljesítési és megfelelési vágy, de valahogy úgy érzem, kezdek kevés lenni ehhez a dologhoz. Egyszóval elfáradtam. Most tartok egy hét szünetet, aztán megint elkezdem-remélem több sikerrel és jókedvvel, mint az utóbbi időben.  De nem csak erről van szó...
Egyre többször érzem azt, hogy változtatnom kellene dolgokon-elsősorban mind hozzáállási, mind személyiségi téren. Régen nem voltam ennyire stresszes személyiség, több volt bennem a lazaság és nem voltam olyan, mint aki karót nyelt. Jobban megtaláltam a helyem egy társaságban, lazább voltam, mint az utóbbi időben. Mindmáig könnyen barátkozom-legalább is igyekszem-de valahogy úgy érzem, ez nem az igazi. Inkább hallgatag vagyok, visszahúzódó, és csendes...jóformán olyan személy, amilyen soha az életben nem nagyon akartam lenni-de ennek ellenére valahogy mégis így történt, így alakultak a dolgok. Ezen mind változtatni akarok, de fogalmam sincs, hogy hol is kezdhetném el...nem is tudom, hogy hogyan fogjak hozzá a kérdéshez. Ebben sem igazán mások felé akarok teljesíteni, hanem magam felé elsősorban. Hiszen az elzárkózott énemmel jóformán csak magamnak ártok és ártottam is a közelmúltban. Néha úgy vélem, kezdek hasonlítani egy depressziós alakhoz. Olyan negatívumokat érzek néha, amit jópár éve nem nagyon, vagy nem is tulajdonítottam nekik nagy  jelentőséget, hogy ezeket megszüntessem véglegesen. Nem akarok megint olyan szintre kerülni, hogy egy vadidegen, egy szakember segítségét kelljen kérnem-azt akkor is utáltam, ma sem változott meg róla a véleményem. Mindenesetre szeretnék véget vetni ennek. Elfáradtam, de valahogy fel akarok állni ebből az állapotból és olyan lenni, mint régen-laza, társasági lény, egy pozitívumokat sugárzó valaki. Ne csak a komolyságot és "karót nyelt" énemet lássák a többiek, hanem a többit is, ami valahol még bennem lakozik, csak valahová elástam mélyen...valamilyen úton-módon elő kell csalogatnom mindazt, aminek régen birtokában voltam. Remélem sikerül és abban is reménykedem, hogy Isten megsegít, hogy rendbehozzam a dolgaimat. Nehéz időszak lesz, megpróbáltatásokkal, de jobb akarok lenni, mint amilyen vagyok. Nem akarok depresszív lenni, azt akarom, hogy minden ilyen jellegű gondolat kiszivárogjon a fejemből. Élni akarok, és úgy, hogy lássák rajtam azt, hogy talán a nevemhez méltóan viselkedek. Hiszen a nevem nem mást jelent, mint a Vidámságot. Ezt akarom visszahozni, remélem növekvő eredményekkel és sikerekkel.
Remélem kedves olvasó, nem veszed zokon, hogy effajta sorokat írtam most le. Úgy vélem, ilyen fajta gondolatokkal más korombeli is megküzd, szinte majdnem nap, mint nap. Reménykedem, hogy nekik is sikerül megszabadulni az ilyen korban megjelenő hangulatváltozásoktól,depresszív hajlamtól. Sok erőt kívánok nekik is és remélem, barátaik és szeretteik is segítenek ebben a dologban.

kicsit más téma...nemrég megnéztem A KIRÁLYNŐ című filmet. Sokmindent tudtam a Diana halálát követő napokról, eseményekről, mégis ez a film kicsit jobban megvilágította a kérdést, jobban átláttam a dolgokat. A színésznő, aki a királynőt alakítja, szerintem nagyon hiteles, jól átadja a királyi családban megjelenő távolságtartást és fenséges megjelenést. Ha valaki szerette Diana hercegnőt, vagy ha valakit érdekel a téma, esetleg az, hogy milyen napokat élhetett át a királyi család emberileg és politikailag, akkor mindenkinek ajánlom ezt a filmet. Szerintem nem bánják meg, ha megnézik.

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsucu.blog.hu/api/trackback/id/tr53103375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása