blonde's blog

gondolatok,hangulatok,elmélkedések,érzések...avagy ahogy egy szöszi látja a világot. :)

Friss topikok

  • Xinaf: Hozzászólok, mert rég írtál, és aggódék vala... Egyrészt jó lenne ha írnál valamit magadról, hogy ... (2008.05.04. 22:38) ember...?!
  • Bányai Józsefné: Szia Fruzsina! Azt hiszem ez az írásod az, amihez legszivesebben hozzászólnék. Szerintem az életet... (2007.08.08. 20:10) nem mindegy, hogyan élünk...
  • Mirko: Az alapkoncepció - miszerint a kóla legalábbis nem egészséges - hibátlan, de nem biztos, hogy ezt ... (2007.07.28. 20:05) egy kis előadás a kóláról...
  • Xinaf: A meleg gyilkos, a vörös meg érdekes ötlet! Majd talizzunk, vagy küldj magadról képet! (2007.07.22. 01:20)
  • Xinaf: Sejtem, hol nyaraltál ám!:) Mindenesetre nagyon örülök, hogy kicsit kikapcsolódtál! Tudod, egyik k... (2007.07.10. 00:48) ha egyes dolgok beszélni tudnának...

Linkblog

tanultam...

2007.08.21. 20:18 - Fruzsucu

Tegnap előtt lett vége a diósjenői csendes7-nek, amin most voltam ott másodszorra. A hét témája "Az elfelejtett tükörkép" volt, amit érdekesnek találtam. Egész héten Péter apostolról és a saját énképünkről volt szó. Hogy mi alakítja az énképünket, milyen szerepet töltünk be a különböző csoportokban,stb,stb...hihetetlenül megmozgatott a téma, jóformán az egész énképemet, a saját magamról kialakított véleményt kellett átformálnom. Egy hét önvizsgálat után beláttam, hogy rengeteg hibám van, amin változtatnom kell, mind Isten felé, mind magam felé. Megtanultam, hogy ha alaposan akarjuk felépíteni személyiségünket, ne hagyjuk Istent. Bűnös ember mivoltomból sajnos sokszor kihagytam Istent az életemből, mert bár imádkoztam, nem volt rendszerem, amiben Istennel együtt éltem volna. Ezen nagyon szeretnék változtatni,a hibáimat-melyek számomra nehéznek és súlyosnak tűnnek-ki szeretném javítani, alakítani rajta, hogy jobb emberré váljak. Isten úgy sem ad ki számomra olyan feladatot, amit ne teljesíthetnék, tehát elméletben nem lenne akadálya annak, hogy mindezen lépéseket megtegyem. Ez az egy hét elég volt arra, hogy lelkileg feltöltődjek és újult erővel kezdjek neki az egyetemnek, az életemnek.
Holnap fogok indulni a többiek után a biciklitáborra, ami remélem megint jó lesz, bár sajnálom, hogy nem tekerem végig a távot, dehát beiratkozás van Piliscsabán. Kicsit félek, hogy edzés nélkül most fáradtan nem fogom bírni a biciklizést,de Isten megsegít,remélem... :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsucu.blog.hu/api/trackback/id/tr98145441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása